Aparat aerosoli

Comanda instant - Aparat aerosoli

Email Telefon

Aparat aerosoli

Aparat aerosoli cu tehnologia compresiei aerului

Este indicat pentru tratarea cailor respiratorii supeioare si inferioare, a racelii, a astmului

Procentaj mare de particule respirabile

Particula: 3.16 µm

Timp redus de inhalare

Presiune de lucru: aprox: 0.8-1.45 bar

Putere de pulverizare: aprox. 0.4ml/min

Geanta de depozitare

Alimentare de la retea

Dezinfectabil

Accesorii pentru achizitia ulterioara: piesa bucala, masca pentru adulti si copii, atomizor, furtun de aer comprimat si 10 filtre

Termen de garantie: 3 ani

Dezinfectabil

Termen de garantie: 3 ani

Acest inhalator este un aparat pentru atomizarea lichidelor şi a medicamentelor lichide (aerosoli) şi pentru tratarea afecţiunilor căilor respiratorii superioare şi inferioare. Prin atomizarea şi inhalarea medicamentelor prescrise resp. recomandate de medic, puteţi preîntâmpina afecţiuni ale căilor respiratorii, puteţi să amelioraţi fenomenele lor secundare şi să acceleraţi vindecarea. Informaţii suplimentare cu privire la posibilităţile de utilizare le puteţi afla de la medicul sau farmacistul dvs. Aparatul este adecvat inhalaţiilor în cadrul locuinţei dvs. Inhalarea medicamentelor ar trebui făcută numai la recomandarea medicului. Efectuaţi inhalarea în stare de linişte şi relaxare şi respiraţi încet şi adânc, pentru ca medicamentul să poată pătrunde până în cele mai fine şi adânci bronhii. Expiraţi normal. După pregătire, aparatul este adecvat pentru reutilizare. Pregătirea cuprinde înlocuirea tuturor accesoriilor, inclusiv a atomizorului şi filtrului de aer, precum şi o dezinfectare a suprafeţelor aparatului, cu un agent de dezinfecţie uzual, din comerţ.

Nu se acceptă returul produselor de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților si din motive de igienă.

Adaugati un comentariu
Pentru a comenta este necesar sa fiti autentificat. » Click aici
Website detinut de RED ORTOPEDIC MED S.R.L., CIF: 36754170, Reg.Com: J35/3144/17.11.2016